Uwierz w zapach! Aromamarketing dla domu i biznesu
Nie tylko świetne wnętrze, dobre wyposażenie i muzyka brzmiąca w głośnikach tworzy charakter miejsca. Aromamarketing to wspaniały sposób na wyróżnienie się z tłumu - podkreślenie indywidualności, profesjonalizmu, przytulności. To także działanie na psychikę osób indywidualnych oraz... tłumu.
2020-12-03, 21:48

Od pewnego czasu wiele zna wybiera do swoich salonów czy sypialni zapachowe świecie, których zapalenie sprawia nas w miły nastrój. Niektórzy zaopatrują się w specjalne urządzenie, który nawilżając powietrze równocześnie nadaje wnętrzu zapach jaki wybraliśmy. Może być odświeżający, może kojarzyć się nam z ulubionymi perfumami, kwiatami czy deserem. Mało kto jednak zastanawia się nad tym, co robi bezwiednie. A jest nic innego jak... aromamarketing.

Jak działać zapachem?

Wyjątkowość marketingu zapachowego łączy się działaniem samego zapachu. Aromamarketing to jeden z rodzajów sensorycznego marketingu wpływającego na ludzki umysł za pomocą miłej woni. Polega ona na rozprzestrzenianiu w pomieszczeniach wybranego umiejętnie zapachu dopasowanego do tego, jakie chcemy osiągnąć efekty.

Aromamarketing profesjonalny

Profesjonalna aromatyzacja może pomóc zwiększyć efektywność w miejscu pracy, wywołać określone emocja na widok przedmiotów, zwiększyć łaknienie, rozluźnić, a także wprawić w przyjemny nastrój w miejscach rozrywki lub... centrach handlowych. Aromamarketing to również piękny zapach świeżo pieczonych bułek czy ciasta w naszej ulubionej cukierni!

KONTAKT / AUTOR
Anna Kowalska
Expert Aroma
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.