Zapachy dopasowane do branży
Słyszałeś o aromamarketingu? Chcesz wiedzieć jak dobrać zapachy dopasowane do branży, żeby przyciągnąć więcej klientów? Sprawdź!
2021-05-03, 14:33

Zapachy dopasowane do branży

Aromamarketing to jedna z nowoczesnych technik marketingu sensorycznego. Odpowiednio wykorzystany i z odpowiednio dobranymi zapachami dopasowanymi do branży, może zwiększyć czas przebywania klientów w sklepie i sprawia, że chętniej zostawiają w nim pieniądze. Marketing zapachowy może ograniczyć się do rozpylania wybranego zapachu w konkretnym miejscu, jednak warto pamiętać, że stoi za tym cała machina planowania i strategii. Skuteczny aromamarketing wymaga wielu czynności, począwszy od decyzji, jakiego rodzaju zapachów użyć, żeby były to zapachy dopasowane do branży, aż po wybór miejsca i sposobu ich rozprowadzenia.

Aromamarketing - czyli zapachy dopasowane do branży

Aromamarketing powstał poprzez wykorzystanie faktu, że ludzki mózg najdłużej zapamiętuje zapachy. Dzieje się tak, ponieważ zmysł powonienia jest najściślej połączony z częścią mózgu, która odpowiada za emocje. Możemy zapomnieć obraz, dźwięk, ale zapach na długo pozostanie w naszej pamięci. Zapach, będący mieszanką związków chemicznych, wywołujących określone bodźce może w znaczący sposób, świadomie lub podświadomie wpłynąć na podejmowane przez nas decyzje. Warto więc zapoznać się z tematem aromamarketingu, którego założeniem jest przede wszystkim zainteresowanie klienta marką za pomocą określonej woni. Istotne jest również, aby wybrać odpowiednie zapachy dopasowane do branży. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić - wskazówki znajdziesz na naszym blogu!

KONTAKT / AUTOR
Anna Kowalska
Expert Aroma
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.